MotoGP – Βαλένθια: Η νίκη στον Pedrosa, το πρωτάθλημα στον Marquez

Με τον Marc Marquez να δίνει ένα ακόμα οδηγικό ρεσιτάλ και τον ομόσταβλό του, Dani Pedrosa, να παίρνει την καρό σημαία στη Βαλένθια, ολοκληρώθηκε μια συγκλονιστική σεζόν στο MotoGP με την ομάδα της Respol Honda να κάνει το νταμπλ και τον 24χρονο Ισπανό αναβάτη της να κατακτά δίκαια τον 6ο τίτλο στην καριέρα του.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στη γραμμή της αφετηρίας του 18ου και τελευταίου αγώνα της φετινής σεζόν, ο pole man, Marc Marquez, έστριψε με αποφασιστικότητα στην πρώτη αριστερή Στροφή 1 της ισπανικής πίστας ακολουθούμενος από τον ομόσταβλό του, Dani Pedrosa, ο οποίος κατάφερε να «βάλει» την RC213V εμπρός από τον Andrea Iannone, που χθες είχε με εντυπωσιακό τρόπο «τοποθετήσει» την GSX-RR του στην τελευταία και προνομιούχα θέση της πρώτης γραμμής της αφετηρίας. Ο Johann Zarco όμως, που έχασε δύο θέσεις στην εκκίνηση, πριν καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, εξαπέλυσε όπως και αναμενόταν την επίθεσή του, προσπερνώντας τον Ιταλό της Suzuki και εν συνεχεία με περισσή επιθετικότητα και τον Dani Pedrosa, βάζοντας κατευθείαν πλώρη για τον πρωτοπόρο του αγώνα, Marc Marquez, ο οποίος, μη θέλοντας να ρισκάρει μια επαφή, ανοίγει το δρόμο στο Γάλλο πριν καν ολοκληρωθεί ο τρίτος γύρος.

Johann Zarco – P2

Πιο πίσω, ο Jorge Lorenzo, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των προπορευόμενων (Pedrosa, Marquez και Zarco), κρατούσε «μπλοκαρισμένο» πίσω του τον Andrea Dovizioso, ο οποίος ήθελε πάση θυσία τη νίκη στη Βαλένθια, σε συνδυασμό μ ένα λάθος του Marc Marquez, προκειμένου να μείνει ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου. Παρά το γεγονός ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή ο «DesmoDovi» ήταν εμφανώς ταχύτερος από τον Ισπανό ομόσταβλό του, και παρά τις διαρκείς εντολές της Ducati Team μέσω των σχετικών ταμπελών αλλά και της on-board οθόνης της μοτοσικλέτας του να παραχωρήσει τη θέση του, ο Jorge Lorenzo συνέχιζε… ατάραχος τον αγώνα του καθυστερώντας εμφανώς τον Ιταλό.

Marc Marquez – P3

Στους υπόλοιπους 17 περίπου γύρους, δε σημειώθηκε τίποτα το αξιοπερίεργο, με τον Johann Zarco να οδηγεί την κούρσα, τον Marc Marquez να τον παρακολουθεί κατά… ρόδας σε απόσταση μόλις 0,5 δλ. και τον Dani Pedrosa να συμπληρώνει το προσωρινό βάθρο, εμπρός από τις δύο εργοστασιακές Ducati που απλώς παρατηρούσαν, ελέω Jorge Lorenzo, τους τρείς πρώτους. Οκτώ όμως γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Marc Marquez παίρνει τη μεγάλη απόφαση να επιτεθεί στον Γάλλο κάνοντας όμως λάθος στα φρένα της Στροφής 1. Με ένα ακόμα… ζογκλερικό, ο Ισπανός, καταφέρνοντας να σώσει για μια ακόμα φορά μια βέβαιη πτώση και εγκατάλειψη, πέφτει πέμπτος, πίσω από τις δύο Ducati, οι οποίες στον επόμενο κιόλας γύρο, «αυτοκτονούν» αγωνιστικά, με τον ανυπάκουο Jorge Lorenzo να χάνει όπως και στις Κατατακτήριες 2 το μπροστινό και να εγκαταλλείπει και τον Andrea Dovizioso, λίγα δευτερόλεπτα πιο μετά, να έχει μια έξοδο στα φρένα, να μπαίνει στην αμμοπαγίδα και να πέφτει, βάζοντας έτσι τέλος στις όποιες ελπίδες του για το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της καριέρας του.

Alex Rins – P4

Έτσι, μετά το… χαρακίρι των δύο Ducati, ο Marc Marquez έμεινε τρίτος, συνεχίζοντας όμως να πιέζει –μάλιστα, είχε μια ακόμα μικροέξοδο στα φρένα της Στροφής 1 και πάλι!- την ώρα που σχεδόν 10 δλ. εμπρός του οι Johann Zarco και Dani Pedrosa έδιναν την ύστατη μάχη για τη νίκη. Τελικά, στον τελευταίο γύρο, ο μικρόσωμος και πάντοτε συμπαθής αναβάτης της Respol Honda, περνά τον Γάλλο κατακτώντας έτσι την 4η νίκη του στη Βαλένθια στο MotoGP και συνολικά την 7η στην καριέρα του στο συγκεκριμένο τερέν.

Πίσω από τον Marc Marquez, που μετά απ όλα αυτά εξασφάλισε επάξια τον 6ο τίτλο της καριέρας του και τον 4ο στο MotoGP σε μόλις 5 χρόνια συμμετοχής του στη μεγάλη κατηγορία, βρέθηκε ο εντυπωσιακός Alex Rins, ο οποίος πέρασε αρχικά τον ομόσταβλό του, Andrea Iannone, που στον αγώνα δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικός όσο στις Κατατακτήριες και εν συνεχεία τον Valentino Rossi, ο οποίος τερμάτισε τελικά 5ος, εμπρός από τον Ιταλό της Suzuki, που με τη σειρά του άφησε πίσω του τις δύο Honda των Jack Miller και Cal Crutchlow.

Valentino Rossi – P5

Και κάπως έτσι ολοκληρώθηκε μια ακόμα συναρπαστική σεζόν στο MotoGP. Εκτός από τον Marc Marquez, μεγάλη κερδισμένη ήταν και η Respol Honda, η οποία εξασφάλισε για λογαριασμό της ίδιας και των Ιαπώνων το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ομάδων και Κατασκευαστών, πίσω από τη Movistar Yamaha που κυριολεκτικά διεσώθη στο νήμα χάρη στην εγκατάλειψη των δύο εργοστασιακών GP17 της Ducati των Dovizioso-Lorenzo._X.A.

Κατάταξη αγώνα: 1. Dani Pedrosa 46:08.125 2. Johann Zarco +0.337 3. Marc Marquez +10.861 4. Alex Rins +13.567 5. Valentino Rossi +13.817 6. Andrea Iannone +14.516 7. Jack Miller +17.087 8. Cal Crutchlow +17.230 9. Michele Pirro +25.942 10. Tito Rabat 27.020

Κατάταξη Πρωταθλήματος Οδηγών: 1. Marc Marquez 298 2. Andrea Dovizioso 261 3. Maverick Vinales 230 4. Dani Pedrosa 210 5. Valentino Rossi 208 6. Johann Zarco 174 7. Jorge Lorenzo 137 8. Danilo Petrucci 124 9. Cal Crutchlow 112 10. Jonas Folger 84

Κατάταξη Ομάδων: 1. Repsol Honda 508 2. Movistar Yamaha 442 3. Ducati Team 405 4. Monster Yamaha Tech 3 258 5. Octo Pramac Ducati 206 6. Team Suzuki Ecstar 130 7. Estrella Galicia Marc 0.0 VDS 117 8. LCR Honda 112 9. Aspar Team 107 10. Red Bull KTM 95 11. Reale Esponsorama Racing 73 12. Aprilia Racing Team Gresini 67

Κατάταξη Κατασκευαστών: 1. Honda 357 2. Yamaha 321 3. Ducati 310 4. Suzuki 100 5. KTM 69 6. Aprilia 64

Από: 4T

Related Post